/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
no signal detected
Fra : dewane25
Vist : 566 gange
20 point
Dato : 09-02-13 22:20

Hej Kandu,er håber nogen af jer kan hjælpe mig,
mit problem begyndte for ca 3 måneder siden hvor jeg var i gang med at spile wow mit pc slukkede af sig selve, der jeg started den begyndt den at vise no signal detected.
det lykkedes for mig efter mange gang som jeg prøvet med at geninstaller windows og den virkkede find i 3 måneder, men nu siger den samme egen og denne gang jeg har slet ikke mulighed for at geninstaller windows fordi pcen fra starten viser no signal detected
jeg har spilled wow i den pc i 3 år uden problem

på forhånd tak

desvære har kun 20 points

Kommentar
Fra : dewane25

Dato : 09-02-13 22:24

og skærmen har ikke noget problem har prøvet den på mit bærbar.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 30 point
Dato : 09-02-13 22:29

Det er grafikkortet som ikke kan mere, eller måske en løs forbindelse på grafikkortet eller mellem computer og skærm.
Det har ikke noget at gøre med om du installerer eller gen installerer styresystemet

Kommentar
Fra : dewane25

Dato : 09-02-13 22:43

Der ikke noget løs forbindelse mellem pc og skærmen, og i morges jeg have taget-ud grafikkortet og sæt den på egen men uden held,
hvis det er grafikkortet som ikke kan mere, er der så blæseren som ikke køle den nok og den brænd sammen eller hvad er der som grafikkortet gået i stykke?

og tak for dit hurtig svar

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-02-13 22:59

Det er umuligt at svare præcist på, hvis det er blæseren som ikke har kølet nok så er det sikkert for sent nu, et eller andet er måske brændt af på grafikkortet.
Der er måske et indbygget grafikkort på bundkortet, kan du se noget hvis du flytter skærm kablet hen på det stik?

Kommentar
Fra : dewane25

Dato : 09-02-13 23:18

ok og hvad hedder den anden så? på bagsiden af mit pc er der plads til 3 stikker det er crt som grafikkortet er sluttet til så er der HDMi som har et usb tilslutning også er der et DVI stik som jeg ikke har et kabel til at tilslutte

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-02-13 23:27

Citat
hvad hedder den anden så?
jeg skrev måske der findes bundkort uden indbygget grafikkort, jeg har aldrig selv set et bundkort uden indbygget grafik men ved at de findes.
Hvis der er grafikkort på bundkortet så er stikket nøjagtig magen til det stik som skærm kablet er skruet på nu

Kommentar
Fra : dewane25

Dato : 09-02-13 23:40

nej der er ikke indbygget grafikkort på bundkortet men et AGP slot til ATI Radeon HD4650

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-02-13 12:58

Citat
jeg have taget-ud grafikkortet og sæt den på egen men uden held,

Så er det kortet der er røget en tur.
Det kan sagtens have fået for meget varme, der findes programmer til at overvåge den slags
som giver advarsel mod for høje temperaturer.
Du kan også selv have overclocket kortet? og dermed brændt det af før ´tid´.

Godkendelse af svar
Fra : dewane25

Dato : 17-02-13 20:20

Tak for svaret o.v.n..
har skiftet grafikkortet virker find ,
Tak fordi du findes i denne here verden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-02-13 01:54

Det var et gæt at det skulle være grafikkortet, men det kunne næsten ikke være andet, godt du fik billede på skærmen igen