/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
han miaver mere end han plejer :s
Fra : OneTwoThreeFour
Vist : 898 gange
20 point
Dato : 03-02-13 20:54

Hej!

Jeg har en super dejlig kastrat på 2 1/2 år der hedder Razz. Han er en kælen dreng, men også sig selv en gang imellem.
Han har aldrig miavet, det er sjældent det er hørt i hvert fald. For er år siden begyndte han at miave da han skulle af med afføring og urin, hvor det så viste sig at være blæresten som han blev behandlet for.
Men nu er han begyndt og miave igen, han kommer ud og ind som han har lyst, spiser og drikker normalt, og kommer af med både afføring og urin uden miaven. Men nogen gange når han bare ligger, kommer denne klagende ynkelige miaven, og nogen gange hvis vi lægger en hånd på ham, og vil kæle med ham.

Har i nogen ide om hvad det kan være??

Hvis ikke det bliver bedre, eller han begynder at vise tegn på smerter eller lignende, bliver dyrlægen straks kontaktet.

Ps. Han får specielt diæt foder fra dyrlægen efter hans blærestens omgang.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 20 point
Dato : 03-02-13 21:40

Jeg tror roligt du kan gå ud fra, at katten har ondt.

Så en god ide som du nævner, at få ham set efter hos en dyrlæge

Citat
Han får specielt diæt foder fra dyrlægen efter hans blærestens omgang

Så er det da godt han har mulighed for at fange mus og fugle når han er ude.

Godkendelse af svar
Fra : OneTwoThreeFour

Dato : 04-02-13 00:07

Tak for svaret dova.