/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Brændekløver
Fra : mig-selv
Vist : 771 gange
50 point
Dato : 30-01-13 15:02

Skal have skiftet olie på min brændekløver (Split)
Noget jeg skal være opmærksom på? udluftning?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 30-01-13 17:05

Den skal bare op og stå så lufter den ud i toppen hvor du hælder den rigtige olie i.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-01-13 17:10

OK havde læst lidt om det, men var bare ikke helt sikker, så skulle den virke perfekt bagefter,
for lige nu mangler der olie og motoren står bare og knurrer og vil tage fat.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-01-13 17:10

Citat
knurrer og vil tage fat

knurrer og vil IKKE tage fat

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-01-13 17:15

Min "Harald N " kløver 7T står aldrig helt vandret men lidt skråt op mod kniven.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 30-01-13 17:21

Tak for svaret Eyvind.
Min har også en lille klods forrest, kan ikke rigtig huske hvorfor jeg satte den på, men syntes den bliver hurtigere af det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-01-13 17:26

Min bliver sat op i en lille anhænger - istarten med klods under forbenet senere har jeg forlænget det ben med nogle sømbeslag.