/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
E-Bøger
Fra : amc
Vist : 366 gange
300 point
Dato : 30-01-13 10:44

Hej
Jeg har lige fået en ipad og vil ligge mine e-bøger over på den.
Er der nogen der ved hvordan man gør det. Kan godt se/læse dem i dropbox men hvordan kan jeg komme til det i ibooks / ebook reader.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 30-01-13 12:58

Du kan eksperimentere lidt med de gratis bøger herfra og se, hvad der evt. virker

http://www.e-boger.dk/

Kommentar
Fra : amc

Dato : 30-01-13 13:02

Jeg har en del bøger og det er dem jeg vil have over.
har fundet ud af man kan lave dem om her
http://www.robobraille.org/forside
så de kan findes i ibook.
Men der må være en letter måde.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 31-01-13 00:26

Du skal importere dem i iTunes, og så derinde vælge at synkronisere bøger

Annuller spørgsmålet
Fra : amc

Dato : 31-01-13 07:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål