/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Donut
Fra : MartinQsw
Vist : 333 gange
20 point
Dato : 17-01-13 07:59

Hvor bliver hullet af i en donut når man spiser den? :D

Kommentar
Fra : Chirkeline

Dato : 17-01-13 08:05

Du spiser også hullet (bare uden at vide det) så du ender med at have et hul i maven

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-01-13 10:21

MartinQsw se lige hvad jeg har skrevet i spørgsmålet om forsikring.....

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 17-01-13 13:12

Det forsvinder op i det aller øverste lag af stratosfæren, hvor det en tid forenes med de andre huller fra andre doughnuts (og huller fra vaniljekranse) inden de under et uvejr igen kastes mod jorden, og bliver til nye huller i nye doughnuts.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 18-01-13 08:42

Den forsvinder til Doughnuthul-land.
Det ligger lige ved siden af "Den anden sok-land"

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 18-01-13 15:31

Nej frieda, vejen til den-anden-sok-land er ensrettet, sokken kommer aldrig tilbage. Hullerne til doughnuts skal tilbage, for at man kan lave nye doughnuts. Det er det der sker under hvirvelvinde.