/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Lokal historie / Spørgsmål
10  f.larsen 510
Gammel Billede.
Fra : henrik2
Vist : 438 gange
270 point
Dato : 05-06-03 19:46

Hvor finder jeg gammelt billeder af Tursensgade fra før 1960

Kommentar
Fra : henrik2

Dato : 05-06-03 19:47

Jeg søger billeder far Husumgade på Nørrebro og Tursensgade eller nærligende gader fra 1950erne.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-06-03 20:00

Københavns Kommune har sikkert et lokalhistorisk arkiv, hvor du kan finde billederne, fra de gader som du søger.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-06-03 20:04

Du kan jo også prøve at tage til de gader, som du vil have billeder af. Der er sikkert nogle, som boede der i 50.erne, som der bor der den dag i dag. Billederne kan været gået i arv. Selv har jeg mange billeder fra den tid, men jeg er også en samler, desværre ikke fra de gader, som du søger. Prøv at spørge de lokale beboere, der er sikkert noget at hente.

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 05-06-03 22:33
Kommentar
Fra : bente64

Dato : 05-06-03 22:37

øh ovenstående link er vidst et billede af en tursensgade i odense

undskyld

MVH Bente

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-03 10:13

Så er det et ½ år siden spørgsmålet blev stillet. Kunne du ikke lukke spørgsmålet ved at acceptere et af svarene.

mvh ans og god jul

Kommentar
Fra : amdam

Dato : 25-02-05 01:01

Der er måske et lokalhistorisk arkiv på biblioteket i din kommune. Prøv at henvende dig der!