/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Kan ikke find tv-chip ???
Fra : gandimand
Vist : 452 gange
100 point
Dato : 05-06-03 19:36

Hej

Jeg ligger inde med et grafikkort som hedder geforce mx 420 ,hvor jeg ikke kan få billedet over på tvet, jeg har hentet tvtool men den skriver i opstart af programmet at den ikke kan finde tv-chip.Og jeg har lige installeret den sidste nye detonator til mit kort, nogen der kan hjælpe ??????

Kommentar
Fra : TEXXXAZZ

Dato : 08-06-03 18:28

tvtool understøtter ikke gf4 mx 420-440, du ska istedet bruge sammensat tv-out i dine nview indstillinger..

hilsen michael