/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Hjælp til hårpleje produkter
Fra : vivian67
Vist : 390 gange
50 point
Dato : 05-01-13 20:07

Jeg har skulderlangt blond hår med naturkrøl, på det sidste er det begyndt at "klaske" sammen så nu vil jeg prøve at investere i nogle gode hår produkter, men hvad skal jeg købe? nogen der vil dele deres erfarringer på dette område?

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 07-01-13 14:03

Er vild med Gun Britts produkter men de koster kassen og jeg bruger kun den der gør at jeg ikke behøver at vaske hår hverdag, men den modvirker og klast af hår.

Men en som har en mørkt og fint hår som klasker meget, er det ikke en god shampoo du skal bruge men en dygtig frisør

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 28-02-13 14:34

Min gamle mor var ung dengang, der ikke fandtes stylister, håreksperter, og andre plattenheimere - ikke engang Ole Henriksen var født...Juuu Huuuu I loooove it...
Hvordan fik hun et pragtfuldt hår..?

Da du garanteret ikke vil bruge urin, springer vi lynhurtigt det punkt over. (Ellers et godt gammel indiansk tricks.)
Men, der er et andet gammelt husgeråd - som virker..! Nemlig en blanding af æg (hønseæg) og bayersk øl. En Carlsberg fra Bordershoppen er okay

Fremgangsmåden er følgende - altså såfremt du ønsker et smukt fyldigt og glansfuldt hår.

1. Gør håret vådt

2. slå ægget i stykker og masserer indholdet godt og grundigt ind i håret. Lad indholdet være i håret - ca. 5 min.

3. Skyl ægget ud med øllet - og lad det sidde i håret et par min. tid.

4. Skyl håret godt og grundigt med rent vand og frotterer håret godt med håndklædet og børst det nænsomt så håret ikke er filtret

5. Når håret er helt tørt børstes det - og sættes op til narrestreger...

Brug ikke hårtørren.

Det virker - påstår mutter.
Og hun blev da gift - og fik en hulens masse unger - såååå, på en eller måde har kuren da virket.

Mvh.
Tommy.

PS -kuren er altså ikke en joke.