/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
IRETERENDE !
Fra : nikolajuddberg
Vist : 284 gange
100 point
Dato : 05-06-03 11:33

hej jeg har et rimeligt ireterende problem ! mit skrivebord i win xp er begyndt at *gænstarte sig selv * dvs. at alle ikonerne forsvinder og det lukker alle mapper ned og starter på ny igen det problem jeg har er at hjemme hos mig har vi flere pcér tilsluttet og der hare et lille ikon i proces linien og de ikoner og andre forsvinder hver gang og kommer først igen når jeg genstarter ! er der noget jeg kan gøre uden at geninstalere win xp ?????

Kommentar
Fra : als

Dato : 05-06-03 11:40

Har du onlinescannet for virus og spyware? Ellers gør det her http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-06-03 12:04

Læs her...jeg har skrevet det til windows 2000 men det virker på nøjagtig samme måde i windows XP

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-06-03 12:04

how....glemte link: http://www.kandu.dk/dk/tip/2817

Kommentar
Fra : als

Dato : 05-06-03 16:32

Et fremragende tip Uffe29. Det burde ha' haft 5 stjerner i stedet for 3.

Kommentar
Fra : na12

Dato : 07-06-03 19:10

det kan også værer varmen, det var i hvert fald det der var problem med min comp. så jeg har givet min computer mere luft.