/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Kondomet driller
Fra : spørg-bare
Vist : 1223 gange
100 point
Dato : 26-12-12 01:19

når jeg skal have et kondom på kan jeg simpelt hen ikke få den der "ring" man skal folde ud ned over mit "penis hoved" (tror det hedder glansen? men er ikke sikker)
men jeg kan virkelig ikke få klemt det ned over, og jeg ved ikke om det er fordi at det simpelt hen ikke passer eller om jeg bare er virkelig dårlig til det..
de sidste gange jeg har haft sex var mens jeg havde et "blowjob" kondom på.. det er sådan set bare et lidt tykkere kondom hvor der så er smag i..
men det er meget større i bredden så det var meget nemmere at tage på og så passede det faktisk perfekt...

så jeg undrer mig bare over, er de normale kondomer mon for små? eller er jeg bare dårlig til at tage dem på? ..
for det er virkelig træls at skulle bruge de andre kondomer for man kan ikke mærke så meget som ved normale (har jeg hørt) og så er de også dyrere..

ved ikke om det her vil hjælpe på nogen måde men
jeg er omskåret, så der er altid mere blod i mit "hoved" når jeg skal tage kondomet på så der er det noget større end normalt fordi det er pumpet op...

så håber nogen af jer kan svarer på det for så skal jeg enten bare til at øve mig med de normale eller så finde nogen der passer..

det var det.. og husk hvis det er så Spørg-bare

Kommentar
Fra : spørg-bare

Dato : 26-12-12 01:29

men kom lige til at tænke på at det nok er lidt svært at bedømme når man ikke har set den eller har mål på det.. men prøv alligevel

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-12-12 07:55
Kommentar
Fra : edison

Dato : 26-12-12 14:39

du har vel fået for meget snaps. og snuppet nogle balonger fra din 14 års føsdag. de kan godt være stramme. hehe..

Kommentar
Fra : spørg-bare

Dato : 26-12-12 19:52

nah.har kun været i gang ædru (indtil videre) og det var faktisk helt normale kondomer det her :P
har prøvet 2 eller 3 men kan bare ikke få dem ned over så enten er jeg bare ekstrem dårlig eller så er de for små..

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-12-12 10:37

Hvor stort problem er det mon at købe nogle der er større? Jeg spørger bare?

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 27-12-12 14:38

Upload et billed.. Eller en Youtube-video.. Så kan vi bedre se problemstillingen..

Accepteret svar
Fra : sfl17

Modtaget 100 point
Dato : 27-12-12 16:01

Hvis det er for stramt, er størrelsen for lille. Jeg bruger selv XL, men så stor er den nu heller ikke. Størrelserne varierer også fra fabrikant til fabrikant..

Godkendelse af svar
Fra : spørg-bare

Dato : 27-12-12 22:38

Tak for svaret sfl17.
det var lidt det svar jeg ledte efter..

Kommentar
Fra : Amassing

Dato : 28-07-13 15:26

Prøv her. De har kondomer i alle størrelser

http://sextoysonline.dk/shop/4-kondomer/