/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC XL
Fra : DADAY
Vist : 342 gange
40 point
Dato : 25-12-12 21:22

Hej.

Jeg har et spørgsmål om min telf. ( HTC XL )
Når jeg afspiller radio, så kan jeg kun høre lyden igennem earphones - det er også ok, sådan har den altid været, men nu kan jeg ikke få lyd igennem til earphones når jeg afspiller musik som jeg har kopieret ned på telefonen, den spiller kun igennem telefonens højtaler.......mærkeligt, for det har den ikke gjort før.
Og kan ikke finde ud af hvordan man løser problemet.

Godt Nytår.
Hilsen
Flemming

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-12 00:36

Det er en Android telefon med toush skærm ikke? På min Sony med Android 4.1 går jeg til radioen og trykker på Indstillinger, der kan jeg trykke på Afspil i højtaler, øretelefonerne skal være sat i fordi telefonens radio afspiller bruger ledningen som antenne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-12 00:37

God bagjul og godt nytår herfra også

Kommentar
Fra : DADAY

Dato : 26-12-12 19:05

Tak for det, jeg har genstartet telefonen, og det virkede. Hilsen Flemming