/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
playstation 3
Fra : bjs1948
Vist : 483 gange
45 point
Dato : 20-12-12 11:06

hej hvordan kommer man til at støvsuge denne enhed den støjer meget ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-12-12 15:05

Citat
Mange oplever sikkert at deres PS3 til tider fryser eller hakker lidt, dette kan skyldes meget, men tit er det på grund af at den bliver for varm.

Det er stort set umugligt at rense den uden at skulle skille den ad, men efter at have snakket med en PS3 reperatør fik jeg lokket lidt "secrets" ud af ham... og som jeg nu vil dele med jer!

1. Først slukker du for din PS3 på switchen omme bag på.
2. Så skal du holde din finger på ejectknappen og tænde for switcchen igen.
3. Nu begynde din PS3 så at "rense", eller rettere sagt blæser meget voldsomt, (nærmest som en Xbox360 der kører normalt )
4. så går der ca. 20 sekunder så stopper den og så siger PS3'en lige bip et par gange. og så vil den røde diode blinke.
5. du slukker nu for PS3 via Swiitchen igen, og så tænder du den igen vi Switchen.

og så er du færdig. Det er det de aller først gør hvis du sender din PS3 til rep. og nu kan jo gøre det selv, og spare lidt penge

OBS. det anbelfales at du ikke gør det for tit, og gør det kun hvis du har brug for det.

herfra:

http://www.pslife.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=493