/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Profilbillede på Facebook.
Fra : Kastestjerne
Vist : 413 gange
20 point
Dato : 16-12-12 16:23

Er der nogen Facebook-brugere, der ved, hvordan jeg gør sådan, at folk kan trykke på mit profilbillede så det bliver stort? Ligenu er det som om, at profilbilledet er låst. Jeg har ændret mine privatindstillinger fra, at det kunne ses offentligt til kun at kunne ses af venner - og så tilbage igen, men det burde jo ikke lave så stor en ændring, tænker jeg? Hvad siger I?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-12 19:29

Billedet vises ikke i større format end du har gemt/uploadet det. Dvs. Uploader du et billede på f.eks. 96 X 32 pixels ...Tjaeh... så vises det ikke større end det.

..men kører du musen over dit profilbillede på din 'væg' kan du fra menuen vælge:
Rediger profilbillede og så vælge; "Rediger miniature..."
...derefter kan du vælge at sætte flueben ved:
Citat
Miniatureversion
Træk i billedet for at tilpasse det.

Skalér til at passe [ ]

This version of your public profile picture will appear around the site.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-12-12 23:06

molokyle ................................. er du blevet facebook bruger.
Du som ikke engang ville røre ved skajp.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-12 08:02

Eyvind -> Hvisker.... Sshhhhh... Det skete ved et uheld i en brandert ...
Hmmmm... nåeh nej, det er løgn
Den rigtige forklaring er, at frygtelig mange af mine bekendte konstant spurgte om hjælp til dit og dat vdr. FB. De blev simpelthen ved at plage, true og mobbe mig, så jeg gav mig til sidst. Men som du vil kunne læse andetsteds, så...
Citat
Jeg kikker da kun ind på FB en gang imellem, når jeg får lyst til at brække mig, sprede lidt gylle og spy lidt galle.

For de nysgerrige? ..så ligger jeg hér: http://da-dk.facebook.com/henrik.molo.mortensen

Til gengæld så skajber jeg stadig ikke med nogen.
Kastestjerne -> Jeg undskylder vi sådan 'smal-snakker' her i dit spørgsmål, men det var Eyvind der begyndte. Det var ikke min skyld ...det var de andre 3 !!!

</MOLOKYLE>