/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hva hedder den nu....
Fra : michaelmoeslund
Vist : 650 gange
300 point
Dato : 16-12-12 08:22

Kan nogen huske hvad filmen hedder

Stille og rolig film, handler mest om en hund der ligesom holder sammen på en samling mennesker, ved at den skal passes, vil kun passes af bestemte personer

Måske er hunden en Jack Russel

Måske er hovedpersonerne enten John cusack eller John Travolta

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 16-12-12 08:55

mig som snakker 3?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-12 09:08

Jeg kender desværre ikke filmen, men måske du kan finde titlen ved at se hvad skuespillerne har medvirket i??

John Travolta

http://www.imdb.com/name/nm0000237/

John Cusack

http://www.imdb.com/name/nm0000131/

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 16-12-12 11:15

Must love dogs kunne være en mulighed.

Det er en John Cusack film.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 16-12-12 12:40
Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 17-12-12 06:27

hmhm Ved godt at det er et spinkelt grundlag at mobilisere jer kandutter på, kan bare overhovedet ikke finde ud af hva det er for en film

Har prøvet at søge på imdb på begge skuespillere, ingen resultat

Det er desværre ikke "mig som snakker 3"

"Hachi" er det heller ikke, men den skal vi da vist se!

Husker det som om, at hunden mindede om en Jack Russel, men var noget højere...

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 17-12-12 09:17

Kom lige til at tænke på

The Lake House

Deri er en Jack Russel-agtig hvid hund, som "arbejder" som forbindelsesled mellem to mennesker.

Det er en romantisk historie med tidsforskydning og hunden er begge steder.

Store dele af historien foregår "ude på landet" - kan dog ikke huske noget om rådyr i haven.

Hovedrollerne indehaves af Sandra Bullock og Keanu Reeves.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 17-12-12 17:49

Her en top 70 over "hundefilm" måske den findes der imellem?

http://www.squidoo.com/dog-movie

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 29-12-12 20:43

Ved du noget om hvornår den er fra?
Kan du huske, hvor du har set den, og hvornår?
Siden du ikke skriver noget om oprindelsesland gætter jeg på, at det er en amerikansk film.