/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
tilslutning af viaplay
Fra : susss
Vist : 276 gange
50 point
Dato : 15-12-12 13:06

Vi har fået viaplay, men det bliver blokeret af vores modem fra Dlg.Der er kun en udgang til nettet på det modem som er et bredbånd hvis man kalder det sådanne...Er der nogen andre som har samme problem ? men vi ringer til dlg mandag..men måske nogen her ved om man kan gøre noget selv for at få internet adgang til viaplay fra vores modem..Vi bruger ikke rouder.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 29-12-12 22:01

kan det ikke være firewall på din pc der blokere.
hilsen xou

Kommentar
Fra : susss

Dato : 31-12-12 08:38

Nej det har ikke noget med pc-en at gøre den er jo slukket imens viaplay køre...vi har fundet løsningen skal have et andet modem med flere udgange så der bliver plads til viaplay også .