/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ny hdd win 8 produkt nøgle virker ikke?
Fra : HanSSoN
Vist : 518 gange
300 point
Dato : 12-12-12 00:15

Har været så uheldig min hdd er gået i stykker, og kan nu ikke få min win 8 pro upgraderings nøgle til at aktiver win 8?? Hvad gør jeg har prøvet at installere windows 8 igen, men kan ikke aktiver med min nøglen?. Skal jeg virklig købe igen?

Venlig hilsen Jesper.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 12-12-12 00:18

Ring til Microsoft og fortæl hvad der er hændt, så er jeg sikker på de hjælper dig.

Har været igennem det hele selv

good luck '

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-12-12 17:27

Prøv lige og køre de 2 kommandoer her i commando prompt, som du køre som administrator.

slmgr.vbs /ipk "din key" "enter

slmgr.vbs /ato "enter"

Kommentar
Fra : xou

Dato : 12-12-12 17:32

det er en opgraderingsnøgle dvs at du skal installere win xp ,vista eller win7 FØR du opgradere til win8 på din harddsik ,go fornøjesel surt.....
hilen Xou

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-12-12 19:17

xou - jeg kunne ikke genbruge den nøgle på en anden harddisk..........................229 kr.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-02-13 14:06

Hvad er status på spørgsmålet?