/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
MS Office Outlook kalender 2010
Fra : Rustica.dk
Vist : 446 gange
100 point
Dato : 06-12-12 09:58

Hej Kan´duer.
Jeg har en lille udfordring.

Hvordan får jeg min kalender til at vise en uge når jeg vælger planlægningsvisning???

Som den er nu, så viser den kun 1 dag ad gangen, og jeg vil gern have et størrer overblik

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 06-12-12 10:25

I din værktøjslinje ovenover, er der mulighed for at vælge forskellige indstillinger - 1 dag - 1 uge -1 måned - der er sågar også en der hedder planlægningsvisning...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 06-12-12 10:27

Hø hø, ja det der med planlægningsvisning gjorde du jo selv opmærksom på...

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 06-12-12 13:11

Nemlig, og når jeg har klikket på den, så får jeg kun 1 dag ad gangen
Jeg vil gerne have eks. 1 uge!!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 06-12-12 14:15

Jeg tror ikke det kan lade sig gøre - og hvorfor egentlig?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-12-12 17:28

Når du bruger planlægning i kalenderen, så er det kan du vælge og kigge på en dag, en arbejdsuge, en uge, måned og så som du siger planlægning. Hvis du starter med at klikke på en dag eller måned og så bagefter klikker på planlægning så kan du kun se en dag. Vælger du derimod at klikke på arbejdsuge først og så planlægning så kan du se en arbejdsuge. Som du så nok kan regne ud så kan du se en hel uge i planlægning hvis du klikke på uge inden du klikker på planlægning.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-02-13 14:05

Hvad er status på spørgsmålet?