/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Køkkenmaskine "Its Kitchen"
Fra : jpeace
Vist : 3144 gange
100 point
Dato : 05-12-12 17:11

Hej,
Nogen som kan sige om denne køkkenmaskine er god:

http://www.nettpris.dk/

Dette er vist den samme:
http://www.nettpris.eu/its-kitchen-kjokkenmaskin.html
Jeg er lidt skeptisk overfor disse anmeldelser da de er på samme side som for sælger...

Desuden lyder den næste til at være for billig. 1000/1200 u/m kødhakker.

Hvis der er en som kan henvise til en uafhængig anmeldelse eller har personlig erfaring med den hører jeg gerne.

[Beklager vi jeg skriver i den forkerte kategori, men kunne ikke finde en som passede bedre.]

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 06-12-12 04:04
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 06-12-12 04:51

Umiddelbart virker den ok, god og kraftig motor.

Min erfaring er, at det er dejligt med en maskine, som kan stå fremme og som har flere funktioner, - at der er blender, saftpresser, kødhakker osv. Dette gør, at maskinen udnyttes meget mere.
Det er hurtigt lige at lave en omgang gulerodssaft, rødbedesaft og lignende, når man alligevel er igang med at tilberede aftensmaden. ( mine familiemedlemmer deler ikke min saft smag )

ex http://www.kitchenone.dk/kenwood-kokkenmaskiner/4365-kenwood-km286.html

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-12-12 09:42

Det er jo et Norsk postordrefirma der har fælles adresse med mange andre....................hvor mon evt. service er henne.

Kommentar
Fra : jpeace

Dato : 08-12-12 20:48

katekismus -> tak for linket i din første post.

katekismus -> Mht. til din kommentar i næste post, forstår jeg ikke helt om du kommenterer på Its Kitchen køkkenmaskinen, og selv har erfaring med den. Eller har den noget med Kenwood maskinen i dit link i samme post at gøre?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 06-01-13 02:42

Undskyld, kigger først nu på din kommentar.
Nej, jeg har ingen erfaring med den, jeg har en flot orange gammel gammel maskine fra 70érne, med kartoffelskræller, ærteskræller, blender, saftpresser m.v. til - og den er god.
Jeg ville bare vise, at man kan få tingene til en maskine, det ved jeg ikke om man kan til den du henviser til.
Jeg er lidt spændt på, om du har købt den!

Hvis du kigger tilbudsaviser, er der meget ofte knald tilbud på køkkenmaskiner, -

Denne har f.eks. lhttp://www.groupon.dk/deals/shopping/El-Salg-Aalborg-A-S/14814879

Kommentar
Fra : jpeace

Dato : 13-01-13 19:40

Jeg valgte ikke at købe denne køkkenmaskine, da der simpelthen var for mange ting som var utroværdige ift. firmaet som sælger:
- de forsøgte sig med en reklame i et fagforenigsblad - at lade som om det var et tilbud via fagforeningen. Det er det ikke...
- deres hjemmesiden er meget simpel, det er blot et billede med nogle input felter.
- man kan ikke se fragtomkostningerne.
- ikke megen information.

Dog siger den ene side, som omtaler maskinen, meget godt om den, men tør ikke rigtig stole på den.

Faktisk har jeg ikke købt en endnu, men det kunne blive denne:
http://www.whiteaway.com/product/bosch-mum6n22-kokkenmaskine-inkl-blender/
Bosch MUM6N22 Køkkenmaskine inkl. blender til kr. 1646.
Den skulle være god til prisen, bl.a ælte godt.