/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Truende bortgang
Fra : BarsKill
Vist : 518 gange
100 point
Dato : 05-12-12 15:05

Jeg har i løbet af en lille måneds tid oplevet at min browser (IE8) er blevet langsommere og langsommere - for til sidst næsten helt at gå i strejke.
Jeg har tjekket bredbåndshastigheden som er OK, og har nu skiftet browser til Googles Crome som standard - og hér fungerer alting som normalt.
Nogen der ved hvad min IE lider af / døde af?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 05-12-12 15:09

hej BarsKill !
klik på internet indstilliger i kontrol panel ,under fanen generelt skal du klikke på knappen SLET så den sletter al browser data.se om det hjælp
hilsen Xou

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-12-12 14:59

IE 8 er lidt følsom for snavs fra internettet.
Men jeg tror også det vil hjælpe med lidt rensning.

Eller kan en ny win 8 vist hentes endnu.