/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Natekspressen P903 fra 1942
Fra : dhmoelsted
Vist : 632 gange
100 point
Dato : 04-12-12 19:28

Jeg er lidt af en fan af for længst afdøde Carl Alstrup og har filmen Den Kloge mand fra 1937

Men natekspressen har været udbudt dengang vi kørte med VHS......men er der en der har den i en dvd kopi er jeg meget interesseret kan ikke se den i handlen

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-12-12 19:51

Mener bestemt jeg har den på en anden disk, så den må gerne få af mig,
men skal lige have disken op at køre.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-12-12 19:59

Lige et par klip fra filem, som er i virkelig god kvalietet.
http://www.gratisimage.dk/image-973C_50BE4799.jpg

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-12-12 20:05

Citat
Den Kloge mand fra 1937

Vidste du at den er lavet i 2 udgaver?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 04-12-12 21:41

Du må skrive en PM, hvis du vil have den, du kan hente den over nettet nu og her, hvis dú lige giver lyd fra dig.

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 05-12-12 08:57

Tak for svaret mig-selv.

det er super

Kommentar
Fra : js2706

Dato : 03-04-13 00:57

Natekspressen købte jeg på video i Jernbanemuseets kiosk i Odense engang. Den er ikke genudgivet på dvd, men jeg overspillede den selv og har den derfor liggende på dvd. Billedkvaliteten er selvfølgelig ikke super - men dog rimelig god. Hvis det har interesse, er jeg gerne til tjeneste. I øvrigt en rigtig god film - og vist Carl Alstrup sidste!