/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Kan ikke komme på..
Fra : Eschen
Vist : 432 gange
100 point
Dato : 02-12-12 13:48

Hej! Kan pluslig ikke komme på internet - der står begrænset adgang,der
er problemer med kort til trådløst netværk - muligvis problemer med driveren til kortet trådløs netværksforbindelse - - hvad er der galt ?? netværk er ok..
Det er fra min ene pc - den gl pc køre jeg på nu er netkort defekt eller hvad ? på forhånd tak)

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-12-12 13:51

Prøv og opdater driveren til netkortet.

Kommentar
Fra : Eschen

Dato : 02-12-12 13:58

Kan jeg det, når jeg ikke kan komme på internet ?

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 02-12-12 14:55

"begrænset adgang" så er det ikke driver men Firewall eller "snavs"

1. Prøv at kør Reparer på netkortet
Eller
2. Prøv at slå Firewallen midlertidigt fra og se om det hjælper.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-12-12 17:19

Citat
Kan jeg det, når jeg ikke kan komme på internet ?

Selvfølgelig kan du det. Hent driveren på en anden computer, læg den p en usb-nøgle, kopier den over på din computer og kør den.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-12-12 17:25

Er du sikker på det er din egen trådløse ruter du har "fanget"

Kommentar
Fra : xou

Dato : 02-12-12 17:43

SKRIV I INTER EXPORER ADSRESSE FELT:
SE OM det giver din routers menu.
kan der sidde et kabel fra router til telefonstikket løst.

Kommentar
Fra : Eschen

Dato : 06-12-12 16:23

Alt er ok nu -- Har nu fjernet agv virus 2013 og nu kan jeg komme på net igen dejligt.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-02-13 14:04

Så luk lige spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Eschen

Dato : 24-02-13 15:34

Ok det prøver jeg så...