/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke komme på banken/java
Fra : EiHaBr
Vist : 635 gange
100 point
Dato : 01-12-12 23:53

Jeg har en kammerat der ikke kan komme på netbanken, java ville ikke starte nem id feltet, så fik han slettet java og lagt det ind på ny, men kan stadig ikke komme på netbanken.
Han bruger Crome og Vista, er der nogen der har en god ide, jeg kan give videre.

Mvh EiHaBr

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-12-12 00:09

Brug noget andet end Crome!

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 02-12-12 00:12

hent seneste opdatering til java. så kører det igen.

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 02-12-12 01:05

Jeg havde samme problem når jeg brugte IE, men ikke med Firefox. Skrev til banken og fik at vide at det er sidste opdatering af IE den er gal med. De mente der snart kom en opdatering.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-12-12 08:41

prøv at slå firewall fra

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-12-12 10:09
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-12-12 10:44

Nulstil browserindstillingerne, når du/han så starter browseren igen og prøver at komme ind på netbank, skal du/han sikre sig at bankens domæne bliver tilføjet til trusted sites. Og ja så sørg ellers for at browseren er opdateret og Java er opdateret.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 02-12-12 10:55

Prøv dette link:

https://browsercheck.qualys.com/

Så får du tjekket opdateringen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-12-12 11:33

De fleste banker har vist samme krav til brugernes computere, her et link til Danske Banks side hvor browseren bliver afprøvet om den kan bruges til netbank, klik på knappen Vis detaljer, for at få vist hvorfor netbank ikke kan bruges med den browser:
http://www.danskebank.dk/da-dk/Privat/Selvbetjening/raadgivning/Teknisk-support/Pages/Tjek-din-computer.aspx

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 19-12-12 04:46

Få verificeret om du har den sidste opdatering til Java.

http://www.java.com/en/download/installed.jsp

Kommentar
Fra : plb

Dato : 22-12-12 15:47

Jeg ved ikke om det er det samme på windows, men jeg sidder på en mac og chrome understøtter ikke 64bit og det nye java er 64bit, derfor bliver jeg nødt til at bruge en anden browser når jeg skal på netbank.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-02-13 14:06

Hvad er status på spørgsmålet?