/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
Kan ikke komme på??
Fra : Eschen
Vist : 439 gange
200 point
Dato : 01-12-12 22:31

Hej! Kan pluslig ikke komme på internet - der står begrænset adgang,der
er problemer med kort til trådløst netværk - muligvis problemer med driveren til kortet trådløs netværksforbindelse - - hvad er der galt ?? netværk er ok..
Kan godt køre fra min anden pc - er netkort defekt eller hvad? på forhånd tak)

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-12-12 22:35

Hvad har det med programmeringssproget .Net at gøre?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-12-12 23:19

OG?

Spørgsmål
- Ubesvarede   2
- Besvarede   0
- Annullerede   12
- Slettede   0
Ialt   14

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-12-12 10:16

Hop i stedet over i denne kategori, så kommer der nok flere deltagere.
http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=30307

Ps. Set med ikke nørd øjne virker det meget naturligt at spørge på .net - når det er dit netværk det er galt med.