/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Hvor finder jeg et ledigt kontor?
Fra : KalleN
Vist : 544 gange
20 point
Dato : 27-11-12 22:36

Hej :)
Jeg er på udkig efter et lille kontor til min lille virksomhed.
Har ikke brug for mere end en 20-30 kvm.

Jeg har kigget en del på http://www.nyboligerhverv.dk/ og der er da også en del, men har ikke fundet det rigtige endnu.
Det er i Odense og må gerne ligge centralt. Nogle der kender et sted eller har en ide til hvor jeg kan kigge?

Med venlig hilsen
Kalle

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 27-11-12 23:00

mange kommuner har en erhvervspark, hvor man kan leje lokaler i stort set alle størrelser.
så prøv at spørge på kommunen.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 27-11-12 23:21
Kommentar
Fra : kj

Dato : 28-11-12 09:02

Jeg ville også satse på lokalebørsen.