/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Nye venner søges
Fra : pernille1967kim
Vist : 313 gange
20 point
Dato : 25-11-12 00:35

Vi er et ægtepar i det nordjyske hvor børnene er ved at flytte hjemmefra.
Vennekredsen er meget lille og vi vil derfor i kontakt med nye mennesker/par til at have fælles oplevelser sammen med (ikke sex).
Er der nogle der kan fortælle os om der findes sites hvor man kan møde nye venner - par til par.
De steder vi kan finde er hvor der søges efter partnere.

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 25-11-12 10:20

Jeg tror ikke, at venskabsklubben er nået så langt endnu, men måske bliver det et hit?

www.venskabsklubben.dk

og deres Facebook side:

https://www.facebook.com/groups/61627985387/

og ellers så prøv at kigge her:

http://www.40plus.dk/venner.php

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 25-11-12 14:59

der er en datingside der hedder 40 plus. der er der mange der bare søger venner. de har en ret stor aktivitet med events, hvor man kan melde sig til og derigennem træffe nye mennesker.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 25-11-12 15:45

Citat
der er en datingside der hedder 40 plus.

Det er den side, jeg linker til, lige ovenover dit svar, trimare46

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-12 18:13

På spillesider med chat kan man rimelig nemt få nye bekendtskaber. Jeg har et to meget gode venner fra en sådan side. Et ægtepar.

F.eks. Kom&Vind (KOV) eller Spigo. Der findes et hav af sådanne sider.

I kan også melde jer til en fritidsinteresse, f.eks. badminton eller bord/tennis. Og dans. Madlavning, vin/ølsmagning. Amatørteater, korsang.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 27-11-12 08:28

Du kan jo prøve at kontakte "afslappede danseforeninger".

Prøv f.eks. http://www.komogdansdanmark.dk/ - de har klubber over hele landet, og vi har selv (som ny-tilflyttere) lige besøgt vores lokale afdeling for første gang. Det var meget hyggeligt, og folk var meget åbne.

Men måske kan en kontaktannonce i lokalavisen eller på opslagstavlen hos købmanden gøre tricket...?

I kan jo også gå til banko eller til korte arrangementer/foredrag på aftenskole og lignende.

Held & lykke.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-11-12 12:51

Eller være aktive herinde - måske I finder fælles fodslaw med nogen, og snakker en del sammen, og så måske mødes.

Vi har da været samlet nogle stykker et par gange for mit vedkommende. Og det var alletiders.