/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
download windows vista
Fra : janik
Vist : 469 gange
100 point
Dato : 24-11-12 09:03

Jeg har stillet det spørgsmål før men det er ikke lykkes for mig endnu.
Jeg ville finde et sted hvor man kan download windows vista home
brænde den på en skive og bruge den licens nøgle jeg har på min
pc .
Jeg har downloadet en kopi men den ville ikke acceptere nøglen

Kommentar
Fra : xou

Dato : 24-11-12 09:06

private bay er et godt sted se evt her:
http://newz.dk/ hilsen Xou og go fridag

Kommentar
Fra : janik

Dato : 24-11-12 09:14

Harv ikke noget problem med at finde en kopi af den men dem kan jeg
ikke bruge den originale nøgle jeg har på pc .

Kommentar
Fra : xou

Dato : 24-11-12 09:15

jaja ideen er go nok men det er svært at finde et kopi,havde jeg en ville jeg gerne låne dig den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-12 09:30

Citat
Jeg har stillet det spørgsmål før men det er ikke lykkes for mig endnu.
Jeg ville finde et sted hvor man kan download windows vista home
brænde den på en skive og bruge den licens nøgle jeg har på min
pc .

Det kan du ingen steder.... (lovligt)

Det er KUN microsoft "partnere" der kan få adgang til den slags....

Derfor er det altid forhandleren du skal hende dig til for at få et "resque" medie....

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-11-12 11:41

msdn.microsoft.com er det eneste sted du kan hente en lovlig version. Desværre for dig er det kun firmaer med en msdn konto der kan downloade derfra.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-11-12 10:52

Prøv at skriv til MS, de kan sende dig en skive.
Jeg har før prøvet det da min originale havde en fejl (XP Home), og fik tilsendt en ny uden problemer eller betaling.
Jeg skulle bare oplyse de koder der stod på min pc, men om de stadig er så flinke eller din maskine er for gammel, ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-02-13 14:01

Hvad er status på dette spørgsmål?

Kommentar
Fra : janik

Dato : 24-02-13 14:05

hvorfor spørger du om det ??
Der er ikke nogen steder man kan download en vista og bruge den kode
eller har da ikke fundet noget endnu..

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-02-13 14:23

Hvorfor lukker du så ikke spørgsmålet?