/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphone mister lyd til Carkit Nokoia ck20
Fra : svendmogensen
Vist : 470 gange
200 point
Dato : 21-11-12 09:32

Min I phone kan ofte miste lyden til nin Nokia CK-200 Carkit i bilen - Jeg er ellers glad for den- Den er forbundet med radio og Mute m.v.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-11-12 09:38

Hvordan er den forbundet? Bluetooth?

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 21-11-12 09:41

Ja - og den har fungeret -

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-11-12 09:46

Hvis den har fungeret, hvad er der så sket i mellemtiden?

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 21-11-12 09:50

Ingen ting - Jeg har prøvet at slette parringen og geninstalere - Måske skulle nokia opdateres, hvis den kan?

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 23-11-12 08:59

ja men den virker da bare, den skal da tage lyden og sætte den til frihånd sættet, altså her nokias mic og højtaler. Men det virker da ikke for det er jo ikke leveret af apple.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-11-12 09:45

Bluetooth er Bluetooth, og det skal ikke have noget at sige, hvem der har "leveret" det.

Min bil har indbygget Bluetooth fra leveringen (i et integreret navigations- radio mv. anlæg), og der kan op til 5 telefoner "parres" - dog ikke samtidigt, og der virker bl.a. min iPhone fint.

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 24-11-12 15:20

Jeg har prøvet slette parringen, og så forlanger den selvfølgelig en kode, 4*0 for at forbinde igen, men tastaturet på en Iphone kan tilsyneladende ikke forbindes med en nokia, Men hvorfor har den kunnet?? Telefonen kan godt med min gps.