/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Sponsorat, hvordan og hvad?
Fra : Klausen33
Vist : 341 gange
20 point
Dato : 19-11-12 12:30

Hej alle

Jeg har drevet et enkeltmandsvirksomhed i 5 år nu, firmaet tjener ikke de store penge, men det er meget sjovt alligevel.( autodele)

Jeg har pt aldrig trukket en krone ud af firmaet, da behovet ikke har været der.

Nu vil jeg gerne høste lidt frugt af alle de weekender og aftner jeg har arbejdet, men hvordan går jeg det bedst?

Jeg dyrker noget motorsport, så hvis jeg kunne købe noget grej til dette ville det være fint.

Andre ideer er velkommen..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-11-12 14:22

Du kan købe værktøj, jeg kender et par stykker der gør det.

Prøv at ring til SKAT, de kan fortælle dig reglerne.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-11-12 16:58

Hvis det er en enkeltmandsvirksomhed, så kan der ikke stå penge i firmaet som du "ikke trækker ud" alle indtægter bliver du personligt beskattet af, og alle udgifter får du fradrag af, du får naturligvis momsrefussion for de ting du køber i virksomheden, men udover det, hvad er det så du mener?