/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Drøm om eget tøj-mærke!
Fra : katrinehoej
Vist : 205 gange
20 point
Dato : 18-11-12 10:52

Hej, jeg har en drøm om at få eget tøj-mærke og komme frem med mine designs. Jeg er utrolig ung (16 år), men har utrolig mange idéer - jeg tegner og designer tøj herhjemme.. men hvordan kommer jeg frem med dem? Tænker at det er en god idé at starte i en tidlig alder, hvis man gerne vil blive noget stort, men jeg er simpelthen på dybt vand, hvordan kommer jeg igang?

Mvh. mig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-11-12 11:06

Dit sprog passer ikke til din alder.
Men ellers er det elegant måde at annoncere på.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-11-12 12:45

Du går f.eks. ind på en side som denne...

http://www.startvaekst.dk/opstart/0/4

Så bliver du meget klogere på hvad det kræves og så sørger du for at passe din skole og blive meget klogere der også...

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 18-11-12 15:25

Prøv at google .... unge iværksættere..

Der er mange sider der handler om det, jeg fandt denne.. bare som et eksempel...

http://www.ivaerksaetteren.dk/flx/nyheder/nyt-netvaerk-for-unge-ivaerksaettere-ser-dagens-lys/

Og så kan du ende som ham her .... om ca. 10 år...

http://nordjyske.dk/nyheder/droemmen-i-cykelkaelderen-blev-en-succes-og-millionforretning/04834d90-291c-4115-84e0-79eb70dc9ed6/1/1513#/0

Held og lykke med projektet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-12 19:53

Fint at du har lysten som iværksætter dem kan vi godt bruge nogle flere af, det vil næsten helt sikkert være hårdt arbejde at starte fra bunden men forsøg om ikke det kan lykkes, jeg håber du har opbakning fra baglandet, familie og kæreste, ellers vil du blive ret ensom, arbejdet vil tage al din tid særlig i begyndelsen hvor du er alene om projektet.
Du skal have et navn (brand) til dit tøjmærke og det skal være et navn som lyder godt i øret på kunderne og navnet ikke ligger for tæt på andre brands indenfor tøj.
Så skal du have nogen som vil gå i dit tøj, begynd med venner og familie og det kan godt være at du må forære dem tøjet i begyndelsen.
Så skal dine modeller fotograferes og filmes og billeder og film skal på nettet, Facebook og Youtube vil sikkert være udmærkede til at få dit tøj til en bred skare af mennesker, sørg for at dit tøjnavn bliver så synlig som mulig.
Der kommer forhåbentlig mange Likes og mange vil spørge hvor de kan købe tøjet, ja hvor kan de det? Vil du have eksisterende butikker til at sælge eller vil du selv sælge i en netbutik?

Som du ser så er det ikke noget som kommer af sig selv, men bare hæng på du tror på sagen og familien støtter dig så det skal nok gå, måske gå rigtig godt god arbejdslyst