/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Filmredigeringsprogram?
Fra : Toves_Henrik
Vist : 447 gange
365 point
Dato : 11-11-12 19:12

Nu har jeg kørt med pinnacle studio 14 i et par år, det har jeg egentlig været ganske tilfreds med.
Ikke fordi jeg har det fineste udstyr (Canon EOS 650 ) og heller ikke de store ambitioner.Men jeg syntes det er sjovt at leje med. Nu kunne jeg godt tænke mig lidt flere muligheder i redigeringsprosessen, feks rulletekster.
Hvilket program skal jeg investere i nu.
Det behøver ikke være gratis, men indenfor, eller skal vi sige det skal stå mål med udstyret i øvrigt.
Venlig hilsen Henrik

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-11-12 19:17

Windows moviemaker kan lave rulletekster

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-11-12 19:46

Der findes mange, men det ene kan noget > som det andet ikke kan<, så det må blive et valg?
fra din side, selv elsker jeg dette program, der slår alle andre i min mening, samt det er lynhurtig
når først man har sat sig ind i programmet, især det med at klippe i film, tiltaler mig, samt alle de muligheder der ellers er, med justering af filmen.
Og prisen er til at føle på, i forhold til Adobe, som jeg syntes intet kan.
http://tmpgenc.pegasys-inc.com/en/product/te4xp.html

Kommentar
Fra : alka

Dato : 12-11-12 18:15

Jeg har også Pinnacle (15), men også mine to tidl. ver. havde jeg rulletekster til. Jeg mener jeg købte dem som tilvalg(?). Jeg har brugt rulletekster på mine videoer.

Kommentar
Fra : Toves_Henrik

Dato : 12-11-12 21:16

Hej Alka
Hvor finder man de tilvalg
Med venlig hilsen
Henrik