/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / OS/2 / Spørgsmål
10  thomas2610 100
rescue and recovery ?
Fra : Carlam
Vist : 767 gange
40 point
Dato : 06-11-12 18:03

Hej.
Jeg har en bærbar pc mærket "emachines" som jeg lige har sat en ny HDD i, da den gamle holdt op med at fungere.

Men nu, hver gang jeg starter maskinen, kommer der en besked
"rescue and recovery environment, press F11."
uanset hvor mange gange jeg prøver at trykke dukker linien op igen.
Jeg har nu prøvet at installere win vista og win 7 med samme resultat. (den er født med Vista.9)
til sidst prøvede jeg win xp. og så installerede den, men da windows så skulle starte kom den blå skærm med en I/O fejl.

Kan man formatere den, og hvad skal jeg gøre for at få win 7 til at virke?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-11-12 19:26

rescue and recovery environment, press F11....................ligger jo på den gamle harddisk

Accepteret svar
Fra : Thomas_Mygind

Modtaget 40 point
Dato : 06-11-12 20:09

Prøv at gå ind og reset'e BIOS til defaults.

Godkendelse af svar
Fra : Carlam

Dato : 06-11-12 23:25

Tak for svaret Thomas_Mygind.
skal man flytte en jumber for at kunne gøre det

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 07-11-12 06:33

Nej, det burde ikke være nødvendig.

Kommentar
Fra : Carlam

Dato : 07-11-12 20:18

Tak