/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
sytrinol
Fra : skytten49
Vist : 550 gange
200 point
Dato : 31-10-12 16:00

er der nogen der har erfaring med sytrinol?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 31-10-12 18:41

Næh, men hvorfor eksperimentere når der findes udmærkede receptpligtig midler mod forhøjet kolesteroltal... ?

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 31-10-12 19:00

kolesteromedicin har mange bivirkninger

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 31-10-12 22:17

Jeg har droppet min kolesterolmedicin (ikke sytrinol, men to andre præparater) pga bivirkninger, og fik det meget bedre - forhøjet kolesterol er et modefenomen i mine øjne, og kun til gavn for medicinalindustrien.

Bare tænk på hvor meget vi er blevet tudet ørene fulde, af hvor farlige æg er, og nu er de lige pludselig sunde.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-11-12 09:20

Citat
forhøjet kolesterol er et modefenomen i mine øjne, og kun til gavn for medicinalindustrien.

Det er vist en påstand med modifikationer, men det er jo i sidste instans dit eget helbred der står på spil, så det må du jo mene som du vil...

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/kolesterolhoejt.htm

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-11-12 09:27

Nu kommer vi vist bort fra emnet...

http://www.youtube.com/watch?v=PrSTACb_xq0

Der findes jo sikkert ganske mange udmærkede produkter i handlen, som er mere eller mindre kommercielle. (De tjener kassen på de der postordreprodukter)

Min læge har givet mige nrecept på et ganske billigt produkt som hedder Simvastatin som virker ganske udmærket.
Sammen med kostændringer og motion, kan man få de dårlige kolesteroler sænket.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 14-01-13 23:50

Og så gik det spørgsmål ud i sandet...

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 15-01-13 00:13

ja, jeg må indrømme, at jeg synes ikke der noget relevant svar på mit spørgsmål. medicinen mod kolesterol ha mange bivirkninger. jeg havde håbet på, at nogle der havde prøvet sytrinol havde svaret.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 15-01-13 00:27

men hvad skal du også med Sytrinol?

Citat
Jeg har droppet min kolesterolmedicin (ikke sytrinol, men to andre præparater) pga bivirkninger, og fik det meget bedre - forhøjet kolesterol er et modefenomen i mine øjne, og kun til gavn for medicinalindustrien.

Bare tænk på hvor meget vi er blevet tudet ørene fulde, af hvor farlige æg er, og nu er de lige pludselig sunde.

Du klarer det jo ganske udmærket dit "modefænomen" uden medicin...

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 15-01-13 01:30

Øøh - det er altså ikke mig der har skrevet det citat. Men jeg har da lov til at søge erfaringer med sytrinol.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 15-01-13 01:47

Nå for den da også - det må du altså meget undskylde..

Det havde jeg ikke lige set.

Selvfølgelig har du da det!

Jeg trækker mig tilbage med endnu en undskyldning