/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Ansøgning / Spørgsmål
10  Rellom 70
Vedr. sit CV.
Fra : scooter
Vist : 856 gange
300 point
Dato : 27-10-12 10:36

Er der et sted hvor man kan finde de mange arbejdsplaser man har været på i tidernes morgen.
Tænker på hvad tid man startede i firmaet og hvad tid man i stoppede på... i div firmaer.

MVH. Scoot.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-10-12 10:39

I din egen skuffe.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 27-10-12 10:46

Ups. Ikke godt, Scooter.

Som Teil skriver, må du sørme selv sørge for at gemme de oplysninger.

Desuden er de ikke meget bevendte uden en anbefaling. Du kan jo skrive hvad som helst.
HUSK altid, at få en anbefaling

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-10-12 13:35

Nej, en sådan database findes ikke. Mange mennesker vælger selv at opdatere disse oplysninger på Linkedin, og måske kan du dér finde gamle kolleger og ud fra deres oplysninger regne dig frem til, hvornår du selv begyndte og sluttede.

Det er nok, at du skriver årstal på dit cv. Der er en del, der også skriver måneder på, men det er ikke så vigtigt, om du i 1999 startede i et firma i april eller juni måned.

Det er nu efterhånden sjældent, at der spørges til skrevne anbefalinger, men oftere bruges der referencetagning, så den ansættende virksomhed kan kontakte dine tidligere arbejdsgivere.

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 300 point
Dato : 27-10-12 16:31

Du har en mulighed for at se, hvor du har været ansat og i hvilken periode, hvis du logger dig ind på atp.dk

- se indbetalinger
- søg på periode (udfyld med dato og årstal)
- se kun indbetaling fra (her kan du vælge blandt de firmaer du har været ansat i)

Held og lykke

Godkendelse af svar
Fra : scooter

Dato : 30-10-12 15:06

Tak for svaret vith.