/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
stofa modem/router vbn
Fra : return
Vist : 700 gange
50 point
Dato : 18-10-12 16:32

hej

har stofanet og har lige fået et nyt modem af dem med indbygget router da jeg har fået sat min hastighed op så krævede det åbenbart et nyt modem mit spørgsmål er at da jeg havede det gamle kunne jeg selv tiltøje min egen router og søtte den op som man ville have det ptoblemet er så nu at i det nye modem med den indbygget router er der ikke mulighed for at tilslutte en router selv da der ikke er et stik hvor internettet fra modem og til router sad i den jeg havde før så min router blev min første pc

nogen der ved om det er muligt selv at tilslutte sin egen router til sit nye modem/router for har brug for andre muligheder end dem stofa giver hvor man kan instille feks til VPN
det er vpn jeg har brug for at kunne instille
nogen der ved hvordan den måske kan klares ?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 18-10-12 16:38

et godt råd
småd Stofa UD

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 18-10-12 16:59

Jeg forstår vist ikke problemet. Har det nye modem ikke et internet stik hvortil du kan tilslutte PC'er, routere, switcher osv.
Hvad mener du med "kunne jeg selv tiltøje min egen router"? Hvad forhindrer dig i at gøre det med den nye?

Et godt råd: Hold fast i stofa

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 18-10-12 18:20

hvis du vil tlføje noget
skal det et AccessPoint
de fleste routere kan køre som AccessPoint

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 19-10-12 05:10

Du skal have en router med skillefilter, hvis ikke dit stik i væggen har delt det op i tlf og net
ellers kan du vel bare smide din egen router i Stofa´s og videre ind i din pc, med almindelige rj 45 stik

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 24-10-12 14:57

Tak for svaret mig-selv.