/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvilken Beatles sang ?
Fra : Bambinox
Vist : 720 gange
15 point
Dato : 30-09-12 17:02

[YOUTUBE]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=96YQdiMV-Jc[/YOUTUBE]

Hvilken Beatles sang er, efter *din* mening, den bedste / de bedste ?

... Der er jo så mange, ikke ?

Bambinox

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 25 point
Dato : 30-09-12 17:12

"Let it be"
http://www.youtube.com/watch?v=GcZ8Gz0rDtw

"Madigal Mysteri Tour"
Har selv det originale album med 2 singleplader

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-09-12 17:18

Nu kører det da bare derudaf hva' Jørn? -

Nu kan du slet ikke få stoppet igen med alle dine tåbeligheder!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-09-12 17:28

Manden er bindegal!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-09-12 17:33

Kender i den om Rudolph? Rudolph med den grimme klud!

Det kommer aldrig til at ende. Sålænge tiiiiimet sover bliver han ved med at trolle.

Kommentar
Fra : Bambinox

Dato : 30-09-12 18:20

De tre sidste indlæg er da skrevet af personer med *Knald i låget*

Klap dog i, hvis I ikke har noget fornuftigt at sige om The Beatles

Nar-r... !

Kommentar
Fra : Bambinox

Dato : 30-09-12 18:23

Citat
Det kommer aldrig til at ende

Hvor har du ret *7337*

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-09-12 18:25

Nårjjj ja, vi opretter jo +200 indlogs med henblik på at overspamme et site! Så det er klart det er os der har knald i låget.

Har du prøvet at slå Troll op? Ellers prøv med trolling!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-09-12 18:26

Fik du nogensinde fundet en kyse uden vævefejl?

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 30-09-12 18:58

Hej Bambinox, jeg må sige Strawberry Feills Forever og jeg elsker alt med John Lennon også efter The Beatles udover Beatles elsker jeg også Moody Blues og ELO plus en gruppe der hedder Magta Carta det er alt sammen noget af det bedste musik der skrevet og det er musik jeg ikke kan undvære hver gang jeg høre det bliver jeg i godt humør med det samme uanset hvor deprimeret jeg er når jeg sætter mig på min scooter med min mp3 i mine ørene og høre det musik bliver jeg i godt humør med det samme sådan virker den muskik på mig jeg synger i vilde sky inde i min hjelm så folk kikker langt efter mig, men jeg er sku lige glad.
alan57

Kommentar
Fra : Bambinox

Dato : 30-09-12 20:37

3773 - En STOR hilsen til dig

Og hvad er så dit favorit Beatles Hit ?

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 30-09-12 21:56

Here comes the sun.

Men jeg foretrækker CCR, f.eks.: http://www.youtube.com/watch?v=w0VDnQv-rLA

Godkendelse af svar
Fra : Bambinox

Dato : 01-10-12 10:58

Tak for svaret LuffeA.

+ I andre

(Især 3773, Klaudi, marken84)