/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Billig bil
Fra : Marleline
Vist : 372 gange
30 point
Dato : 02-06-03 22:19

Hejsa!

Mig og min kæreste skal købe en billig bil!
Det er ligemeget om den er på guleplader eller ej.
Den skal være billig, og skal helst kunne holde syn 1 år endnu eller mere.
Desuden skal den være billig i forsikring...

HJÆÆÆLP OS!

Vi bor i Sønderborg!
Har du en til salg eller kender et godt sted man kan finde en så mail os eller skrive her
Marle_line@ofir.dk

Tak!

Kommentar
Fra : azazazAZAZ999

Dato : 02-06-03 23:41

Hej Marleline
Billig, er jo relativt. Jeg vil foreslå dig, at kikke i Den Blå Avis, og der finde de biler, som passer til dig, i dit område.
Der er mange, også "billige" biler til salg. Du finder ved at tage rundt og se dem efter, sikkert en som passer dig.
Med hensyn til billige forsikringer, er det straks anderledes. Det afhænger af, om du er tidligere bilejer eller ej. Du kan
nøjes med at ansvarsforsikre en billig bil som er uden sælgerpant. Men er du 1. gangs ejer, kommer du næppe under
8-9000 kr. om året, hvad jeg i hvert fald ikke finder billigt.
Med venlig hilsen
Az...

Kommentar
Fra : azazazAZAZ999

Dato : 02-06-03 23:42

Hej Marleline
Billig, er jo relativt. Jeg vil foreslå dig, at kikke i Den Blå Avis, og der finde de biler, som passer til dig, i dit område.
Der er mange, også "billige" biler til salg. Du finder ved at tage rundt og se dem efter, sikkert en som passer dig.
Med hensyn til billige forsikringer, er det straks anderledes. Det afhænger af, om du er tidligere bilejer eller ej. Du kan
nøjes med at ansvarsforsikre en billig bil som er uden sælgerpant. Men er du 1. gangs ejer, kommer du næppe under
8-9000 kr. om året, hvad jeg i hvert fald ikke finder billigt.
Med venlig hilsen
Az...

Kommentar
Fra : mismo

Dato : 03-06-03 01:21

Hej Marleline

Kør rundt til bilforhandlerne og spørg om de har nogle byttebiler stående, mange gange "køber" de gamle biler af de kunder der køber nye, og tit er bilerne tæt på skrotalderen.. men de kan købes billigt, for så skal forhandleren ikke have penge op af lommen til en hugger....

mismo

Kommentar
Fra : AbsoluteBaby

Dato : 05-06-03 20:08

Jeg kender personligt en der køber gamle opel corsa´er, som jo er en lille og økonomisk god bil.
Han bygger dem op igen fra bunden nærmest, og sælger dem derefter, det er hans hobby, og IKKE noget han tjener det store på.
Han bor godt nok her i kbh hvor jeg selv bor, men han vil ihvertfald kunne tilbyde jer en Opel Corsa fra 3000 kr og op til ?, de vil ligge fra omkring midten af firserne i årgang, og kører skidegodt efter han har bygget dem, og han syner dem også. De er på hvide plader og du kan faktisk næsten lave frit valg på alle hylder, da han bygger hvad du vil have eller sælger dig den du har udvalgt i hans "samling".
Desuden har han et lejet værksted hvor han har MANGE opel corsa´er til reservedele, HVIS uheldet skulle være ude.
Jeg har selv købt min corsa af ham for 5000 kr, nysynet.
Og kender mange der også har, alle uden problemer.
I kan jo skrive til mig hvis i er interesserede ;)

AbsoluteBaby@hotmail.com

Kommentar
Fra : jyden11

Dato : 10-07-03 03:13

Undersøg forsikringen før køb af bil, gulplade biler som van er billige i forsikring.