/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Netværksprinter
Fra : liteon114
Vist : 258 gange
500 point
Dato : 19-09-12 09:25

Min bærbare pc har lige fået ny harddisk, så jeg er i gang med at få mit trådløse netværk til at køre igen.
Jeg har installeret min printerdriver igen. Da satte jeg bare usb-stikket fra printer, direkte i pcén. Normalt sidder den på en printserver, som er forbundet til min router.
Jeg kan godt printe, hvis jeg sætter printeren direkte til pcén, men ikke på det trådløse netværk.

Er der nogen som kan guide mig lidt??
Jeg er ikke en haj, til den slags, så det skal skæres noget ud i pap....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-09-12 09:37

Er det du kalder pc'en det samme som den bærbare ?

har du netværksforbindelse fra pc'en til routeren ? Er det i så fald trådløst ?

For at komme med et godt svar må man vide sådan noget. Det er måske indlysende for dig , men folk kan have indrettet sig så forskelligt.,

Kommentar
Fra : liteon114

Dato : 19-09-12 12:29

Ja, jeg fik skrevet det lidt kluntet...sorry

Ja har kun en pc på det trådløse netværk, og den er bærbar.

Jeg har trådløs netværksforbindelse til pcén, og det køre fint.

Printserveren er kablet til routeren (TDC-hometrio), da min printer er med usb-stik.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-09-12 13:08

Den nøjagtige femgangsmåde står i printerens manual,.
Begynd med at tilføje en ny printer på din bærbare og vælg en netværks printer, følg så manualen og installer printer driver når du bliver bedt om det

Annuller spørgsmålet
Fra : liteon114

Dato : 02-10-12 10:36

Jeg har selv fundet ud af det. Jeg geninstallerede driveren til printserveren....