/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Trådløs netværk til IPAD
Fra : moltov
Vist : 328 gange
200 point
Dato : 18-09-12 13:54

Hejsa

Jeg har fået lavet et trådløst netværk således at vores IPAD kan komme på nettet derhjemme. Men jeg vil gerne have at IPAD'n kan fange en mappe på min stationære PC og åbne de dokumenter der så er i. Jeg ved godt at IPAD skal have en App. for at læse Worddokumenter o.lign. men hvordan får jeg IPAD' til at fange mappen og evt. lave en genvej til mappen på IPADs skrivebord?

vh
Moltov

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 18-09-12 13:56

Glemte lige at sige, det er Windows 7 som er på den stationære.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-09-12 16:40

Er din computer en APPEL

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 18-09-12 19:45

Nej det er Dell. Og styresystemet er Win7 fra MS

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-09-12 14:12

- ta dig nu sammen rotw...

Annuller spørgsmålet
Fra : moltov

Dato : 23-09-12 12:33

Fandt det selv via nettet. Man kunne købe en app. der gav adgang til pc'eren. NEMT!