/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD afspiller
Fra : cobran
Vist : 535 gange
36 point
Dato : 15-09-12 22:57

Hej.

Jeg skal bruge en DVD afspiller der kan afspille AVI, Divx ... formater, og med USB 2.0 muligheder.

Har i nogen forslag?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-09-12 00:58
Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 36 point
Dato : 16-09-12 01:03
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-09-12 21:15

Har forresten denne til salg for 175.-
Sælges da jeg skal have noget større og bedre.
http://countries.netgear.com/Products/Entertainment/DigitalMediaPlayers/EVA2000.aspx

Ikke det store vidunder inden for den genre, men den afspiller næsten alt,
bare smid den på dit netværk (eller bare usb) og du har adgang til både pc/ nas og net
eller bare smid en disk/ pind i usb stikket og du har alt på dit tv.

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 16-09-12 22:15

Tak for svaret mig-selv.