/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Wampserver
Fra : 234
Vist : 801 gange
100 point
Dato : 15-09-12 13:35

Hej.
Jeg er helt grøn inde for php programmering , og jeg har hentet komodo edit til at programmerer i men , er det meningen at når man klikker på serveren på skrivebordet at den skal stå offline?

Er der nogle som kan hjælpe mig med mit roblem?

Accepteret svar
Fra : KHIT

Modtaget 110 point
Dato : 15-09-12 14:07

Hvad hvis du forsøger at gå ind i din browser, efter at have brugt ikonet på skrivebordet, og derved startet serveren. Inde i din browser skal du forsøge at skrive entent localhost eller 127.0.01 i adressefeltet.
Jeg bruger personligt ikke Wampserver, da jeg har for mange programmer der konflikter med det. Alternativt kan du benytte XAMPP. Du får samme resultat og eneste forskel er at du med XAMPP for et kontrolpanel hvor du kan starte og stoppe serveren til web/php(apache2) eller database-serveren(MySQL-server).

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 15-09-12 18:19

Tak for svaret KHIT.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 16-09-12 09:05

Den kan startes fra knapperne bag iconet på komandoliniern.
Kan lige sige at her ved mig kom den ikke online hvis skype var startet først.
hilsen Steen