/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Udlejning i ejerforening
Fra : CarstenGaardbo
Vist : 607 gange
20 point
Dato : 14-09-12 14:02

Hej
Jeg har en lejlighed som er fremlejet i en ejendom i Aalborg. Ejerforeningen gør nu krav på kopi af lejekontrakten. Er det lovligt at de kan gøre krav på dette?
Jeg har en helt almindelig fremlejet kontrakt med dem der bor der, men ønsker ikke at andre skal snuse i den kontrakt. Jeg vil ikke have at de snuser i min eller lejers "økonomi".

Venlig Hilsen
Carsten Gaardbo

Accepteret svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Modtaget 30 point
Dato : 14-09-12 14:12

Det kan de ikke, det er en aftale mellem dig og din udlejer - hva bestyelsem der i mod godt kan bestemme og det skal fremgå af vedtægter om lejligheden må udlejes.

Hvis jeg var dig ville jeg hurtigt få fat på foreninges vedtægter

Godkendelse af svar
Fra : CarstenGaardbo

Dato : 14-09-12 14:15

Tak for svaret Tak_for_hjælpen.