/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samsung galaxy ace GT-S5830i
Fra : return
Vist : 644 gange
235 point
Dato : 08-09-12 19:45

hej
nogen der kan hjælpe med et lille problem mht at få musik over på den her mobil samsung galaxy ace GT-S5830i har installeret samsung kies et program man åbenbart skal bruge når man feks vil have lagt musik overt på sin mobil , men når man tilslutter usb kabel til mobil og pc så kommer der godt nok et lille ikon i øverst venstre hjørne så man kan se den er tilsluttet via usb men intet andet sker man kan ikke åbne programmet kies selv om man dobbeltklikker på det vores styre system på pc er vista så det burde kunne fung på vores pc og når man går i denn computer er drevet fra telefonen der som et H drev men når man så vil åbne det så står der noget med at ikke kan få adgang til mobilen hvadf kan der mon være galt`?

nogen der mon kan hjælpe

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-09-12 20:13

Kies skulle selv åbne når du tilslutter tlf til pc via multi jackstik > usb,
prøv at hente prg og installer det igen.
http://www.samsung.com/dk/support/usefulsoftware/KIES/JSP

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 08-09-12 20:34

du må ikke have programmer, eller andet kørende på tlf.

har du sidste - Kies - sidste opdatering,

prøv evt. at afinstallere Kies med
http://www.iobit.com/advanceduninstaller.html

og geninstallere Kies

muligvis skal du også 'åbne' forbindelsen på din tlf

... bare for at tage de mest nærliggende muligheder,

Kommentar
Fra : return

Dato : 08-09-12 21:39

EA_HS '

muligvis skal du også 'åbne' forbindelsen på din tlf

hvad mener du med det ?

er der da noget man feks kan slå til der så det kommer til at virke ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-09-12 21:53

Bare et forslag om noget som er på min Sony Ericsson telefon, når jeg tilslutter telefonen til computeren, så skal jeg på telefonen vælge om jeg vil bruge telefon som modem, eller til fil overførsel.
Det er ikke sikkert at den samme funktion er på din telefon

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 08-09-12 22:18

Citat
muligvis skal du også 'åbne' forbindelsen på din tlf
hvad mener du med det ?

at du muligvis skal vælge mellem oplade tlf... eller 'forbinde PC' (kender ikke din tlf.)

men Kies / Samsung virker noget sløvt .. sammenlignet med HTC og S&E

du kan også gå ind i din tlf gennem 'denne computer' virker hurtigere,
hvis du bare vil slette / tilføje filer.

Kommentar
Fra : return

Dato : 09-09-12 06:50

jamen det er jo lige det jeg skriver jeg ikke kan kan ikke gå i denne computer og så ind i det drev som er min telefon der står når jeg forsøger at åbne mit H drev som er min mobil at vindows ikke har tilladelse til at åbne det

så kom med et bud på hvad der kan være galt ,er der noget man måske er kommet til at deaktivere i sin mobil siden den ikke kan åbne drevet eller er der andet galt

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 235 point
Dato : 09-09-12 08:30

Du skal ikke vælge noget, det skulle åbne automatisk, med mindre du vil bruge tlf som lagerenhed!

Connect with Samsung Kies
Ensure that Samsung Kies is installed on your PC. You can download the program from the Samsung website (www.samsung.com/kies).

1.
Using a USB cable, connect the multifunction jack on your device to a PC.
Samsung Kies will launch automatically.
If Samsung Kies does not automatically launch, double-click the Samsung Kies icon on your PC.

2.
Copy files from the PC to the phone. Refer to the Samsung Kies help for more information.

Som lagerenhed...

Connect as a mass storage device
You can access the file directory of the memory card by using the device as a memory card reader.

1. Insert a memory card into the device.
2. Using a USB cable, connect the multifunction jack on your device to a PC.
3. Open the notifications panel and select USB connected ? Connect storage to PC ? OK.
4. Open the folder to view files.
5. Copy files from the PC to the memory card.
6. When you are finished, select Disconnect storage from PC

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 09-09-12 12:14

Tak for svaret Klaudi.

har fundet ud af det så nuvirker det tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-09-12 12:37

velbekomme, hva' gjorde du så for at få det til at virke?