/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
video mpg til itunes filformat iphone
Fra : return
Vist : 601 gange
500 point
Dato : 05-09-12 16:31

hej nogen der kan hjælpe med at løse det her

har en iphone 4s og vil gerne have lagt lidt videoer over på den fra min alm pc

de videoer jeg har er i et format der hedder MPEG samt WMV hvordan får jeg dem lavet om så jeg kan af spille dem på min iphone 4s ?

nogen der måtte kunne hjælpe med det så er der gode point den der løser det giver jeg 500 point plus dem jeg bruger til at stille dette spørgsmål

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-09-12 16:43

Brug Format Factory
http://www.formatoz.com/

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 05-09-12 19:21
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-09-12 21:41

Any Video Converter er meget hurtigere end Formatoz.
Men smag og behag.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 06-09-12 02:53

En mere mulighed som er supergod og gratis: Freemake Video converter, den er på dansk og meget nem at bruge, vælg MP4 til dine videoer det format kan æble produkter nemlig afspille:
http://www.freemake.com/da/free_video_converter/

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 06-09-12 17:26

Tak for svaret o.v.n.. du får lige mine point som tak for svaret og nu virker det super

ps hvis du kigger efter et nyt spørgsmål fra mig med dit navn på så er det fordi du lige skal ha lidt flere point som tak for en god hjælp