/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Skabelon bilsalg
Fra : PrivateDK
Vist : 4065 gange
100 point
Dato : 03-09-12 13:49

Mangler en skabelon til et skilt af den type man hænger i forruden på en bil når man vil sælge.
Hvor kan sådan en hentes?

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 03-09-12 14:14

Det kan du lave selv i næsten alle programmer. Word, Illustrator, InDesign, CoralDraw, QuaekXpress m.m.

vic200

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-09-12 14:16
Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 03-09-12 14:21

Du kan sagtens lave pæne skilte, med tekst eller tegneprogram.
Og endelig vil jeg tro du kan få et hos en lille bilsælger, og endelig ,da jeg havde forretning fik jeg lavet mine ved et bogtrykkeri.
Hvis du er lidt snild kan du bearbejde et skilt nedhentet som dette her:
http://www.e-skilte.dk/firmaskilte/til-salg/bil-tilsalgsskilt-printet-og-lamineret-folie.html

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-09-12 14:45

Ingen ben i det, er det flere eller er det blot et enkelt skilt du skal bruge?

du kan skrive et indlæg til: Private Indlæg - så skal jeg da gerne udfærdige et sådant skilt.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 03-09-12 20:21
Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 100 point
Dato : 03-09-12 23:00

Hvad mener du med:

Den der putter dette link ind først får pointene.
http://office.microsoft.com/da-dk/templates/plakat-med-bil-til-salg-TC006090355.aspx

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 03-09-12 23:37

Tak for svaret marken84.
Lukker helst ikke indlæg uden at give point ud, selv hvis jeg selv finder svaret.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 04-09-12 06:05

Og husk lige, at den ikke må stå på offentlig vej med skiltet i.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-09-12 08:50

Citat
Lukker helst ikke indlæg uden at give point ud, selv hvis jeg selv finder svaret.

I øvrigt en rigtig god skik, det giver en god statistik.
Og points har jo for den sags skyld ingen betydning, hverken for modtager eller afgiver.