/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
"adgang nægtet" ved åbning af filer
Fra : faldsled
Vist : 505 gange
200 point
Dato : 01-09-12 10:34

Hjælp jeg har fået Windows 7 og nu kan jeg ikke åbne links i Microsoft Office Outlook 2003 og heller ikke de link jeg får fra Kandu. Jeg har snart prøvet alt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-09-12 10:48

Du skal vælge Outlook som standard mailprogram

Ændre, hvilke programmer Windows bruger som standard
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Change-which-programs-Windows-uses-by-default

og i IE vælger du Funktioner(tandhjulet) > Internetindstillinger, fanen Programmer,
vælg dit mailprogram her, klik Anvend og OK

Kommentar
Fra : faldsled

Dato : 01-09-12 12:48

Hej Klaudi, det hjalp desværre heller ikke, men jeg har læst et tip anden sted, at hvis Google Chrom har været indstalleret , kan det være den OG DET VAR DET, nu har jeg indstalleret det igen og så virker det (så er det bare hvordan jeg kommer af med den igen) tak alligevel

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-09-12 13:25

Had the same problem with hyperlinks in Office programs having uninstalled Google Chrome.
I reinstalled Chrome but still had to set it as my default browser.
Then the hyperlinks all worked ok.
I then changed my default crowser back to IE8 and the links still all work - thank you for pointing me in the right direction.
http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2007-outlook/cant-open-any-hyperlinks-this-operation-has-been/8815ad6c-0f44-477a-9ffa-beb98109b5a6

Når du har installerte chrome igen så åbn IE og vælg den som Standard browser

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-09-12 13:40

En mere...

If you uninstalled Chrome (or Firefox) and then received the error, see Edit Registry, Part 2
http://www.slipstick.com/problems/this-operation-has-been-cancelled-due-to-restrictions#reg2

Der hvor der står:
Download this file (right click and choose Save target as…) Then double click on the file to run.
højreklikker du på "file" og vælger Gem destination som..., gemmer den på f.eks. skrivebordet
så dobbeltklikker du på den "chromehtml.reg" og vælger Ja til "er du sikker...." genstart pc

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-09-12 17:21

Når du nu er dagligt på kandu, hvorfor fa'en er der så ingen reaktion?!

Kommentar
Fra : faldsled

Dato : 04-09-12 17:37

hvad mener du Klaudi

Annuller spørgsmålet
Fra : faldsled

Dato : 04-09-12 17:38

Jeg har funet en anden løsning