/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Steelseries forlængerledning
Fra : Jidzter
Vist : 715 gange
500 point
Dato : 29-08-12 10:13

Hej

Jeg ejer et steelseries 5H V1 headset hvor der originalt sidder en 1 meter ledning på og følger en 2 meter ledning med, det eneste problem er at jeg på en eller anden måde har fået smidt den 2 meter ledning væk, og nu er ledningen til headsettet ikke lang nok...

Jeg har kikket rundt på nettet men desværre uden held, er der en der kan hjælpe med at finde en forlængerledning hvor jeg kan sætte både lyd og headset i? (altså ikke bare en normal jack forlænger)

Mike.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 29-08-12 10:33

Hvilket stik sidder der på headsettet?

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 29-08-12 10:38

Jeg googlede steelseries 5H V1 og fandt en række link til dette headset, og når man så kikker på billederne ser man et almindeligt usb stik, sådanne forlængerledninger kan købes i de fleste computerforretninger.

Kommentar
Fra : Jidzter

Dato : 29-08-12 10:46
Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 29-08-12 12:46

Der er noget galt med det link du henviser til?

Kommentar
Fra : Jidzter

Dato : 29-08-12 13:57

Bare tryk på det link der kommer frem når du har åbnet mit link.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 29-08-12 15:07

Det har jeg prøvet, men jeg kan ikke finde ud af hvilket af de mange stik du har, de fleste af de viste headset har to minijackstik og et har både minijack og usb (så hvidt jeg kan se).
Du kan evt prøve at tge dit headset med og besøge en af de forretninger, https://www.elextra.dk/main.aspx?page=MAIN_FIRSTPAGE de er altid villige til at hjælpe eller skaffe det rigtige, jeg bruger selv forretningen i København, og har altid fået en førsteklasses hjælp.

Kommentar
Fra : Jidzter

Dato : 30-08-12 11:10

Okay, dem kan jeg prøve hvis det er :) Den tætteste på mig er i Skive, men der kommer jeg også forbi en gang imellem.

Kan du se dette link:
http://www.hardwarecanucks.com/forum/buy-sell-trade/33842-steelseries-5h-v2-usb-gaming-headset-w-usb-sound-card-black.html

Det er næsten det headset jeg har, men ledningerne er de samme man kan se de er sat sammen med en forlænger og de stik er nøjagtig ens med mine (hvor grøn/grøn og rød/rød mødes)

Accepteret svar
Fra : bjarnebr

Modtaget 500 point
Dato : 30-08-12 18:57

Hvis det er de to grønne og de to røde stil der er på dit headset, skal du bare købe et forlænggerkaben med to minijack stik, (har jeg set rigtigt) hvis jeg har misforstået noget, må du lige skille samlingen af stikkene ad så man kan se hanstikkene.

Godkendelse af svar
Fra : Jidzter

Dato : 30-08-12 23:53

Tak for svaret bjarnebr.