/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
vaskemaskine og tørrer i en
Fra : Tak_for_hjælpen
Vist : 655 gange
100 point
Dato : 27-08-12 22:30

Har da heldigvis held i kærlighed

Fantasktis syn med sæbe der bobler ud over det hele og et gulv som er plask vådt - tja jeg havde grint hvis det ikke var fordi det lige var min vaskemaskine.

Når den nu er stået a, er der mulighed for at prøve lykken med et 2i1 som kan vaske og tørre men er de gode? Hørte for en del år en masse skidt om dem, men de er vel blivet bedre med tiden eller hva?

Så hvad er din erfaring med men en 2i1 vasker den godt men tørre ikke ordenligt eller omvendt eller er begge dele noget møj eller var det bare lykken at få sådan en.

Kom glad med din erfaring

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 27-08-12 22:42

JEG HAVDE EN ENGANG, DEN VAR RIGTIG GOD,
MEN KUNNE KUN TØRRE DET HALVE AF DET
DEN KUNNE VASKE, DET VAR IKKE SÅ SMART.
MEN DEN VIRKEDE UPÅKLAGELIGT I 10 ÅR.
MVH AG112

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 27-08-12 23:00

En ting der går igen med dem er at de egentlig vaske godt nok, men deres tørre evner , lader meget tilbage at ønske..

Melander

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-08-12 23:03

Jeg tror at tromlen simpelthen er for lille til at tørre.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 28-08-12 09:47

Ingen af dem jeg har set på kan tørre alt tøjet på en gang og det er helt fint med mig, der er meget af mit og ungernes tøj jeg aldrig kunne drømme om at putte i en tørre. Tilgengæld er det ikke i orden hvis man tørre oog den så ikke tørre godt nok.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 28-08-12 11:53

DA JEG HAVDE EN MASKINE, KUNNE DET DA BLIVE LIGE SÅ TØRT, SOM JEG ØNSKEDE.
DET ER ET SPØRGSMÅL OM, HVOR LANG TID DU LADER DEN ARBEJDE.

MIN VAR ALDRIG I STYKKER, FØR EFTER 10 ÅR.

OG EFTER SOM JEG HAVDE GOD PLADS, VALGTE JEG EN STØRRE VASKEMASKINE, OG EN LØS TØRRETUNBLER, SOM JEG HELLER IKKE BRUGER SÅ TIT.
HAR DU VASKET SILKE, ER EN TØRRETUMBLER UUNDVÆRLIG, DA DU SLIPPER FOR AT STRYGE.

OG HAR DU DUN JAKKER ELLER VESTE, ER DEN HELLER IKKE TIL AT UNDVÆRE.

MVH AG112

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 28-08-12 20:42

Nu har jeg mulighed for hvis det virkelig kniber at gå på vaskeri og vaske f.eks dyner osv som skal skal tørres men det dagligt tøj hænger jeg ud, det gør jeg også med håndklæder og den slags, men nu bliver det snart koldt og vådt og så ville det være dejligt at få det tørt med det samme , så den vil være ren luksus at købe, men vil ikke købe luksus hvis jeg ikke få noget for mine opsparet penge

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 28-08-12 20:43

@AG112 hvilken mærke havde du og hvor længe var den om at tørre.

Accepteret svar
Fra : AG112

Modtaget 100 point
Dato : 28-08-12 23:39

JEG HAVDE EN BLOMBERG, I DAG HEDDER DET VIST BRANDT.

MVH AG112

Godkendelse af svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 04-09-12 21:37

Tak for svaret AG112.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 05-09-12 00:06

SELV TAK, GOD FORNØJELSE MED ARBEJDET, NÅR DU FÅR EN NY MASKINE.

MVH AG112