/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
skal til norge på camping
Fra : allano33
Vist : 655 gange
200 point
Dato : 24-08-12 17:17

Hej.
jeg skal til norge på camping,(i bil)og ville lige høre er der nogle der ved hvilken grænse der er bedst at krydse.
jeg nok har lidt for mange øller med, vil jeg helst ikke snuppes.
ved godt at det er svært at spå om, men måske nogle ved noget om mere eller mindre aktivitet
på de forskellige grænser.

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 110 point
Dato : 24-08-12 17:57

Jeg har altid brugt overgangen ved Svinesund og er aldrig blevet stoppet

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 25-08-12 14:11

Også os.

Godkendelse af svar
Fra : allano33

Dato : 27-08-12 21:04

Tak for svaret dabj.