/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Køb af Videokamerabånd?
Fra : RingeOne
Vist : 1032 gange
200 point
Dato : 20-08-12 21:26

Er der en eller anden her på Kandu, som kan fortælle mig hvor jeg kan købe HI-8, Stadard-8 eller Digital-8 Kamerabånd?

Hilsen RingeOne

Accepteret svar
Fra : akle

Modtaget 210 point
Dato : 20-08-12 21:48

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men er det tæt ved den tyske grense, så har jeg købt mine Hi8 bånd hos Media Markt i Flensborg. Velassorterede fotoforretninger burde også have dem. Hvad med internethandel. Har du prøvet at søge på Google?
Håber dette hjælper lidt.

Mvh Akle

Kommentar
Fra : lham

Dato : 21-08-12 09:05

feks her-der er også mange andre steder på nettet-du kan sikkert spare penge ved køb i tysk online butik

http://www.cenor.dk/index.php?p=shop/product&c=69.694.6942

Godkendelse af svar
Fra : RingeOne

Dato : 22-08-12 04:22

Tak for svaret akle.
Jeg bor i midtjylland og har ikke bil, så jeg vil prøve at handle på nettet
MVH RingeOne

Kommentar
Fra : akle

Dato : 22-08-12 08:31

Haaber det bedste for dig.

Mvh Akle