/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Meddelelseslyd Android
Fra : ThomasCSR
Vist : 768 gange
100 point
Dato : 19-08-12 10:59

Jeg har en HTC Legend.
Det er lykkedes for mig at ændre tonen for SMS, men jeg vil også gerne kunne vælge ny Mail-lyd.
Jeg har brugt Ringdroid, og i første omgang fik SMS og Mail samme lyd. Nu er Mail-lyden af uforklarelige grunde, blevet en anden, der desværre er den samme som én, der indgår i et spil.
Så altså: 2 lyde: en til SMS og en til Mail. Hvordan gør man det?
(Jeg plejer at svare på SMSer straks, mens Mails kan få lov at vente, til jeg har mere tid).

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 19-08-12 13:03

Jeg bruger Zedge. Den finder du på Google Play

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 19-08-12 13:08

Brug Zedge til at hente forskellige lyde og endda tilføje dem direkte, til de mest gængse applikationer.
Ellers kan du hente dem ned på telefonen, med Zedge og så finde dem, via de respektive apps's indstillinger.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 19-08-12 13:13

Ok, men jeg vil IKKE hente nogen ringetoner. Jeg vil tilknytte ringetone, jeg har i forvejen til mail.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-08-12 13:39
Kommentar
Fra : g_h

Dato : 19-08-12 13:51

Nu ved jeg ikke hvilken mail program du bruger, men som jeg skrev, skal/kan du ændre notifikations lyden i mail programmet, under indstillinger!

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 19-08-12 15:22

Jeg prøver Jeg bruger kun gmail.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 19-08-12 15:26

Indstillinger - dinmail@gmail.com - Ringtone og vibration - Vink af i E-mailmeddelelser - Ringtone

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 19-08-12 15:41

Jeps. Sådan er den sat op, men jeg kan ikke VÆLGE en bestemt ringetone!

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 19-08-12 15:47

Når jeg vælger Ringtone, skal jeg derefter vælge hvilket program, der skal finde tonen.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 19-08-12 15:50

Ok. Den mulighed dukker ikke op her.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 19-08-12 15:51

hvad sker der, når du trykker på ringtone?

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 19-08-12 16:02

Den er der ikke.
Der er :
Prioriterede e-mails, Signatur, Bekræft handlinger, Svar alle, Gå automatisk fremTekststørrelse, Massehandlinger, Synk. indb. og ettikett., Email-meddelelser, Ettiketter, der skal underrettes.
Andet er der ikke. Jeg har ledt efter evt opdattering til Gmail-Apps, men det er der vist ikke.

Accepteret svar
Fra : g_h

Modtaget 100 point
Dato : 19-08-12 16:11

Etiketter der skal underettes - Indbakke - Ringtone - fuldfør handling med

Godkendelse af svar
Fra : ThomasCSR

Dato : 19-08-12 16:19

Tak for svaret g_h.
Ok, jeg er nok lidt for gammel til at finde rundt i det, så det er virkeligt godt, du kunne guide mig rundt

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 19-08-12 16:24

Nu er det også ekstra svært, når du sidder med en HTC og jeg med en "ren Google" telefon, nemlig Samsung Nexus S, som har en noget andet og efter min mening lettere menuopsætning.
Men en gammel Samsung Galaxy, vi har som reservetelefon, havde heldigvis samme opsætning som din!

Kommentar
Fra : zag1

Dato : 21-08-12 22:06

[YOUTUBE]Indsæt youtube link her[/YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=hOQEdIr5bsw